Reklamace a vrácení zboží do 14 dnů
Na veškeré zboží v naši nabídce je záruka 24 měsíců dle zákona.
V případě, že budete mít nějaký problém se zakoupeným zbožím, nejdříve nás kontaktujte na adrese reklamace@digi-hity.cz.
Do emailu uveďte popis závady a číslo faktury nebo objednávky.
Reklamací se snažíme vždy vyřešit v co nejkratším termínu.
V případě problémů s hrami jako jsou vadné klíče, chyby ve hře a pod. se prosím obracejte přímo na zastoupení značky dané hry.
Informace o technické podpoře najdete vždy na krabičce hry, manuálu, nebo v samotné hře.
V případě, že problém nevyřešíme emailem postupujte následovně:
Zašlete vadné zboží doporučeně, českou poštou na níže uvedenou adresu.
K reklamovanému zboží přiložte, doklad o koupi, krátký průvodní dopis s rozepsaným popisem závady a Vámi preferovaný postup pro řešení reklamace
(výměna zboží, vracení peněz, výměna za jiný produkt).
Reklamované zboží zasílejte doporučeně na tuto adresu:
Zboží zašlete na adresu:
XXXXXXX s.r.o
UliceXXXXXX 11
MěstoXXXXXX
PSČ: 734 34
Zboží nezasílejte na dobírku! V takovém případě nebude zásilka převzata.
Pozn. Údaje jsou pouze informačního charakteru a není směrodatný pro vyřízení reklamace.
V případě vyřízení reklamace zboží obratem zasíláme zdarma zákazníkovi.
V případě neoprávněné reklamace je možné si zboží bezplatně vyzvednout na výše uvedené adrese.
Bude-li zákazník požadovat vrácení poštou hradí náklady spojené s doručením (Obchodní balík - 140 Kč včetně DPH).